Ac Milan Video

Ac Milan Lajme

Ac Milan Lajme

Allegri:”Fitorja me rëndësi por rruga mbetet e gjatë”


Këto ishin fjalët e Massimiliano Allegrit për Sky pas ndeshjes me Brescia:

"Boateng? Sonte unë e inkuadrova sepse ishte e nevojshme që ai të bëjë më shumë depërtime pashë se Brescia kishte një mbrojtje mjaft të mbyllur, unë mendova se ta vë në lojë atë.

Ajo që unë mendoj se është e rëndësishme është që të vazhdojmë dhe të shpresojmë se këto fitore të ndodhin shpesh, gjë e rëndësishme ishte që ata ishin të vendosur për të dhënë maksimumin, un kam qenë sot i interesuar fitore, kemi filluar mirë pastaj kishim dhe pak relaksim'.

Pas 2-0 kemi filluar të luajmë dhe pas 3-0 ishte shumë më e lehtë. Sonte ne mund të jemi të lumtur kampionati është ende i gjatë, vitin e kaluar Roma i rrëmbeu Interit 14 pikë,33 pikë nuk janë të mjaftueshme as për të mbijetuar,ne duhet të mbajmë mesataren tonë të mirë. 

Sonte nuk ishte e lehtë kundër Brescia, mund të ketë një qasje të gabuar Pirlo? Ne kemi zgjidhje të ndryshme, pastaj lojërat janë nganjëherë të çuditshme, kemi pasur lojëra të mira deri sonte, kemi luajtur mirë sonte. Sonte kemi pasur Pirlon dhe Boatengun, unë mendoj se lojrat duhet të analizohen në mënyrë individuale”. /acmilan-news